Начало Събития Пловдив споделя добри практики и примери за правене на успешен бизнес в България

Пловдив споделя добри практики и примери за правене на успешен бизнес в България

Plovdiv_baneri_225x150 (1)

На 1 и 2 ноември 2016 г. в Пловдив ще се проведе първата по рода си годишна конференция „Doing Business in Bulgaria: Успехът на Пловдив и кои са новите региони с потенциал”.

Конференцията си поставя за цел да покаже на компаниите от водещи сектори като производство, монтаж, иновации и IT, възможностите, които България предлага като инвестиционна дестинация.

Над 300 представители на държавата, местната власт, инвеститори от България, ЕС, Турция и Азия, финансови институции, консултанти и юридически кантори ще обсъдят предимствата за правене на бизнес у нас. Ще се дискутира също какво трябва да се подобри в средата, така че да се създадат повече индустриални зони в страната, които да привличат предприятия и да създават работни места.

Основни теми в програмата:

  • Какво стои зад успеха на Пловдив: добрите примери за тези, които поглеждат към страната като инвестиционна дестинация
  • Икономически преглед на региона. Къде е България на регионалната инвестиционна карта. Когато се насочите към България: всичко, което трябва да знаете, преди да инвестирате – правни, финансови и въпроси, свързани с пазара на недвижими имоти, както и идеи от местните експерти
  • Голямото предизвикателство – човешкият капитал. Как да намерим, образоваме и запазим служителите си. Идеи за сътрудничество между държавата и частния сектор
  • Изгряващите звезди: Четири града, мотивирани да повторят успеха на Пловдив. Среща с кметовете, които ще представят интересни възможности за инвеститорите.

Вторият ден на конференцията е отделен за срещи и огледи на икономическа зона „Тракия“. Организатори на конференцията са Община Пловдив и „Капитал“.

Информация за събитието като теми на панелите, говорители и начин за регистрация може да намерите тук: www.capital.bg/doingbusiness

7,016 total views, no views today