Начало Актуално Заместник-кметът Стефан Стоянов бе гост на откриването на СТЕМ център в СУ „Черноризец Храбър“

Заместник-кметът Стефан Стоянов бе гост на откриването на СТЕМ център в СУ „Черноризец Храбър“

СТЕМ-Ч. Храбър (1) СТЕМ-Ч. Храбър (2)

СТЕМ-Ч. Храбър (4) СТЕМ-Ч. Храбър (8)

 

10.01.2022

Заместник-кметът по “Образование, бизнес развитие и европейски политики” на Община Пловдив Стефан Стоянов присъства на откриването на „Лаборатория за създаване на мултимедийно съдържание и виртуални модели“ в Средно училище „Черноризец Храбър“ в Пловдив. Лабораторията е част от проекта „Изграждане на училищна СТЕМ среда“, финансиран от Министерството на образованието и науката. На тържеството за старта на центъра присъстваха заместник-министърът на образованието Мария Гайдарова, началникът на Регионално управление на образованието – Пловдив Антоанета Пакова, Донка Щилянова – началник отдел „Образование“ към Община Пловдив, кметът на район Тракия Костадин Димитров, преподаватели в училището и негови ученици.

Мултимедийният СТЕМ център по природни и обществени науки е с акцент върху географията, информационните технологии, предприемачеството и езиците. Той е на стойност 355 058 лв., като 300 хиляди от тях са финансирани от образователното министерство.

„Радвам се да видя толкова ентусиазирани млади хора и съм възхитена от амбициите и куража им. Всичко, което правим, е с мисълта за вас – за да развивате своите знания и надграждате уменията си, да се научите да работите в екип. Вие сте тези, които ще предавате българските ценности във времето. Надявам се да останете в България и да работите за нейното по-добро бъдеще“, приветства учениците заместник-министър Гайдарова.

Тя преряза лентата на центъра заедно с директора на училището Елена Кисьова, след което гостите разгледаха кабинетите по география, предприемачество и чужди езици. Ученици от IX, X и XI клас демонстрираха как с обединени усилия работят върху създаването на цялостен продукт в областта на туризма. Те показаха разработен туристически сайт на агенцията „Чернохраб турс“, интернет и печатна реклама за дейността й, както и бизнес план, с който да позиционират туристическата си агенция, за да заеме 10% пазарен дял в града.

3,049 total views, no views today