За шеста поредна година, вестник „Марица“ е инициатор на традиционната за града кампания под наслов „Пловдив през годините“.
През 2018 година за медията провеждането на кампанията носи още по-специален заряд, тъй като вестникът навършва 140 години от излизането на първия му брой, а градът е в навечерието на голямото събитие – „Пловдив- Европейска столица на културата – 2019“.
По тази причина, кампанията през настоящата година е насочена към онези, устояли на времето марки, оказали изключително влияние в културно-икономическото развитие на региона ни, които безспорно отдавна са се превърнали в емблеми на хилядолетния ни град.
Заповядайте на пресконференцията по повод старта на кампанията и официалното откриване на фотоизложбата „Пловдив през годините“ – „Емблематичните марки“ на 1.11.2018г. от 11 часа в залата на партерния етаж в търговски център „Екселсиор“.
След приключването на пресконференцията ЗАЕДНО ще разгледаме изложбата, състояща се от 20 табла с фотографии и текст, разположени на входа на Цар Симеоновата градина.
Очакваме ви!
7,954 total views, no views today