Начало Актуално Инициативи за Деня на влюбените – 14.02.2014 г., в Пловдив

Инициативи за Деня на влюбените – 14.02.2014 г., в Пловдив

ОБЩИНА ПЛОВДИВ, РЗИ-ПЛОВДИВ и ФОНДАЦИЯ „ПАНАЦЕЯ”
Във връзка със 14.02.2014 г.-Ден на любовта, в изпълнение на дейности от програмата на Община Пловдив ”Превенция и контрол на ХИВ/СПИН и сексуално предавани инфекции /СПИ/”,  представители на отдел ”Търговски дружества, общински предприятия и здравеопазване”, местен Обществен комитет за превенция и контрол на ХИВ/СПИН и СПИ и Центъра по превенция на СПИН и СПИ към Община Пловдив, организират предоставяне на безплатно и анонимно изследване и консултиране за ХИВ/СПИН на граждани със съдействието на доброволци от Фондация “Панацея” и специалисти от Регионална Здравна Инспекция-Пловдив, с които работим съвместно по програма ”Превенция и контрол на ХИВ/СПИН и сексуално-предавани инфекции”. Изследването ще се реализира с мобилни кабинети, както следва:
1.Екип на фондация “Панацея” с мобилен кабинет на 14.02.2014г. от 13,00 часа до 15,00 часа до Градската художествена галерия на главната улица.
2.Екип на РЗИ – Пловдив с мобилен кабинет на 14.02.2014г. от 11,00 часа до 14,00 часа до сградата на Централна поща на пл. “Централен“.

ФОНДАЦИЯ „АВИС ВИТА”
На 14.02.2014 г. ще се раздават здравно-образователни материали и презервативи в центъра на гр. Пловдив- от Централна поща до площад „Римски стадион” от 13:00 до 16:00 часа.

БМЧК-КАМПАНИЯ „ОПИЯНЕНИ ОТ ЛЮБОВ ‘ 2014”
По повод 14 февруари – Ден на влюбените, Български Младежки Червен кръст – Пловдив, организира традиционната си кампания “Опиянени от любов ‘2014”.
“Опиянени от любов ‘2014” е част от кампаниите на БМЧК – Пловдив насочени към превенция на ХИВ/СПИН сред млади хора. Тази година кампанията преминава под мотото “Животът е любов, осмели се да живееш”. Целта е да се популяризира безрисковото сексуално поведение, употребата на презервативи, както и толерантното отношение към хората, живеещи с ХИВ/СПИН.
С няколко събития доброволците на БМЧК – Пловдив ще отбележат този ден. Заедно с ученици от няколко пловдивски училища ще се оформият пунктове на входовете на училищата и ще се предоставят информационни материали, придружени със снимки на фона на рамка под формата на сърце. По късно през деня доброволците ще реализират акция с оформяне на пункт „Къща на любовта” пред Военен куб – Пловдив, където ще представят различни игри, а на специално изграден пункт “Нека преброим влюбените двойки за 1 час”, те ще снимат влюбените двойки.
В същия ден доброволци от клубовете на БМЧК в Карлово, Куклен, Сопот, Асеновград и Съединение ще проведат АНТИ СПИН акции за раздаване на валентинки, листовки и презервативи по ключови места в тези градове.
По време на цялата кампания, БМЧК – Пловдив ще разпространи над 1000 безплатни презерватива, 500 валентинки, 500 любовни послания, голямо количество брошури и листовки.Съвместно с радио KATRA FM посланията на кампанията ще достигнат до всички млади хора.

ОБЩИНСКИ СЪВЕТ ПО НАРКОТИЧНИ ВЕЩЕСТВА /ОСНВ/ и ПРЕВАНТИВНО – ИНФОРМАЦИОНЕН ЦЕНТЪР – Пловдив /ПИЦ/
ОСНВ и ПИЦ – Пловдив организират инициатива на тема ”Отворено писмо за любим човек за всичко недоизказано с дума…” В събитието ще вземат участие ученици от 12 пловдивски училища- по две от всеки район. Идеята е да се сложи запечатана кутия на видно място във всяко училище. В нея през целия ден учениците ще имат възможност да пускат анонимни писма, написани от тях до свой близък човек/приятел, любим или някой, когото чувстват близък до себе си/. В писмата те ще изкажат съкровени мисли, които не са имали смелост да споделят досега.
Най-добрите, избрани сред всички писма ще бъдат публикувани в сайта на ОСНВ и ПИЦ-Пловдив: osnv_plovdiv.alle.bg

НАЦИОНАЛЕН АЛИАНС ЗА РАБОТА С ДОБРОВОЛЦИ /НАРД/
Като част от националната Анти Спин кампания ”Животът е безценен” 2014 г., Клуб ”Ела, изгрей” към НАРД, предвижда осъществяването на следните дейности:

Мото:”Любовен маратон 3”
Място: Шопинг център „Хали”/партер/ на централната главна улица
Час: 17:00- 19:00 ч.
Дейности: Кампанията предвижда достигането на близо 1500 млади хора в града, чрез организирането на провокативни игри под мотото „Любовен маратон – 3”, които ще бъдат разделени по видове – за обвързани и необвързани млади хора. Всички младежи мога да се включат в някое от предизвикателствата – „Любовни късмети”, „Среща с непознат”, „Най-смелият печели”, „Тя или Той”. Предизвикателствата са на тема сексуално и репродуктивно здраве, общуване, а наградите в тях са предметни /осигурени от НАРД/ и контрацептивни средства.
По време на Кампанията ще бъде отбелязан и  празникът на Св.Трифон Зарезан – всеки ще може да си направи снимка със специално изработена бъчва – символ на празникът на виното.
Доброволци от Клуб „Ела изгрей” към НАРД ще заснемат видео клип с най-интересните моменти от Кампанията.

6,928 total views, no views today