Начало Пловдив днес А1 откри нов клиентски център за разширяване на своята дейност в Пловдив

А1 откри нов клиентски център за разширяване на своята дейност в Пловдив

 nov ofis A1 (6) nov ofis A1 (7)

Пловдив продължава да развива активно сектора на бизнес услуги и за нас това е приоритет. Радвам се, че компании от мащаба на А1 традиционно инвестират своето доверие в гражданите на Пловдив. Градът ни се разви като втори силен център за IT и аутсорсинг услуги в страната заради потенциала, който има и талантливите млади хора, които избират да живеят тук. Това заяви заместник-кметът Стефан Стоянов при откриването на новия по-голям и модерен център за обслужване на клиенти на водещия доставчик на дигитални услуги и телекомуникационни решения в България – А1.

Официалното прерязване на лентата бе снощи в присъствието на служителите на офиса, старши директор „Клиентски опит и удовлетвореност“ Елица Шопова и директор „Обслужване на клиенти“ Невена Миленкова. В момента в центъра работят 50 служители, обслужващи телефонната линия *88 / 088 123, специализирани в разрешаване на индивидуални технически затруднения с всички услуги на компанията. Амбицията на компанията е да разшири дейността на Центъра за обслужване на клиенти в Пловдив и до края на годината работещите в него да станат 100 и броят им да продължава да расте в следващите години.

„През последните години в Пловдив усилено се развива секторът на услугите и много компании разширяват своята дейност, като отварят офиси тук. Вече има над 6000 заети в IT и аутсорсинг индустрията като цяло“, конкретизира Стефан Стоянов. „Това се дължи на бързото развиване на бизнес услуги – почти 26% от местната икономика е на сектора на бизнес услугите и разбира се на индустриалните зони, чийто дял е 42%“, допълни той.

„Поставяме си нови цели за осигуряване на още по-високо качество на предоставяне на услугите на своите клиенти“, сподели Невена Миленкова. Тя изказа своята признателност към своите колеги, но отправи и благодарности към Община Пловдив в лицето на Стефан Стоянов за това, че администрацията създава подходящ бизнес климат, което „подтиква компаниите да инвестират все повече в града и да разширяват своите операции“.

„Обслужването на клиентите е изключителен приоритет. За нас е важно да се грижим за нашите клиенти и тяхното добро обслужване. Разширяването и създаването на този по-голям офис в Пловдив е важно, защото екипът, който имаме тук, ни показа как да се постигат изключителни резултати, научи ни какво е лоялност и как да приемаш каузата за клиента, като своя собствена лична кауза“, сподели на свой ред и Елица Шопова. Тя набеляза и една от основните цели на фирмата, а именно – А1 да се превърне в един от предпочитаните работодатели в региона.

Освен специалистите по обслужване на клиенти в обновения и разширен Център, А1 е работодател на още близо 220 служители в Пловдив и региона. Те се развиват в различни направления – от експерти по мрежа и услуги, до специалисти по корпоративни продажби, финанси и продажби на частни клиенти.

nov ofis A1 (1) nov ofis A1 (12) nov ofis A1 (11) nov ofis A1 (10) nov ofis A1 (9) nov ofis A1 (5) nov ofis A1 (4) nov ofis A1 (3) nov ofis A1 (2)

8,374 total views, no views today