Начало Актуално Приемат документи за персонал и потребители за социалната услуга „Помощ в дома“

Приемат документи за персонал и потребители за социалната услуга „Помощ в дома“

От 13-т часа вчера, 09.06.2014 г. до 13.06.2014 г. 17 ч., включително, ще се приемат документи за подбор на персонал и потребители за разкритата с Решение на Общински съвет – Пловдив №152, взето с протокол №8 от 09.05.2014г. общинска социална услуга Звено за социални услуги в домашна среда „Помощ в дома“ към Домашен социален патронаж. Документите се подават на адрес: гр. Пловдив, ул. «Звезда» № 16 А, като се адресират до Управителя на Домашен социален патронаж – Община Пловдив.

На сайта на Община Пловдив са публикувани обяви, както следва:

-         За кандидат – потребители на общинска услуга „Помощ в дома“ – в рубрика „Съобщения“;

-         За кандидатите за работа – в рубрика „Конкурси“.

Потребители на социални услуги в домашна среда могат да бъдат :

-         Възрастни хора с трайни увреждания с определени от съответните органи 90 и над 90% намалена работоспособност, които имат ограничения от здравословен характер и същите ги поставят в невъзможност да се грижат за себе си и са с ограничен социален живот;

-         Деца на възраст под 18 год.с определени от съответните органи 50 и над 50 % степен на увреждане, които се нуждаят от обслужване;

-         Самотно живеещи хора, които поради различни причини от здравословен характер, не са в състояние сами да се обслужват и да се грижат за хигиената в дома си.

Кандидатите  за потребители подават Заявление по образец, придружено от следните документи:

-         Документ за самоличност /копие и оригинал за справка/;

-         ЕР на ТЕЛК /копие и оригинал за справка/;

-         Епикризи и други медицински документи, удостоверяващи ограничените възможности на лицето за самообслужване и потребността от помощ и подкрепа;

-         становище от личен лекар, относно степента на необходимост от ползване на услугите на Звеното за социални услуги „Помощ в дома“ към Домашен социален патронаж – Пловдив, в случай, че нямат оценка на потребностите по други проекти и програми;

-         Пълномощно за лице, което ще подаде заявлението от името на кандидата, ако не се подава лично.

Документите се подават на адрес: гр. Пловдив, бул. «Звезда» № 16 А като се адрсират до Управителя на Домашен социален патронаж – община Пловдив.

Уведомени са районните кметове и е поискано съдействие от екипите за управление на проектите „Помощ в дома“, които приключват работата си на 30.06.2014 г. да уведомят всички потребители и служители към проектите за мястото, срока и необходимите за подаване документи, както и да им раздават образците на заявленията за кандидатстване.

Предвижда се процедурите по подбор на екип и потребители да приключат до 04.07.2014 г.

Общинското Звено за социални услуги в домашна среда „Помощ в дома“ към Домашен социален патронаж – Пловдив, ще предоставя комплексна услуга за лична помощ и домашна грижа по предварително изготвен график. В зависимост от потребностите им, от услугата ще се ползват до сто лица, за които се грижат 18 служители. Лицата, които ще ползват услугите ще заплащат по 0.17лв. на час. Комисия ще извърши подбор на кандидатите за потребители и служители в услугата по утвърдени процедури.

Класирането на потребителите се извършва и на база:

         – оценените потребности на класираните кандидати и наличния човешки ресурс за предоставяне на социалните услуги от   Звеното за социални услуги „Помощ в дома“ към Домашен социален патронаж;

         – спазване на пропорционално разпределение на потребителите за всеки район на град – Пловдив във връзка с осигуряване на устойчивост на проектите по схема за безвъзмездна финансова помощ от „Европейския социален фонд – „Помощ в дома“ .

Списъците и други съобщения във връзка с процедурата ще се обявяват на интернет страницата на Община Пловдив и на информационното табло в административната сграда на ДСП – община Пловдив на адрес :  гр. Пловдив, ул. „Звезда“, №16- А

15,251 total views, no views today