28.11.2024
Жителите и гостите на града ще се потопят в празнично настроение с различни активности и празничен 3Д мапинг в Коледното градче на добрината
Камионът на добрината на Coca-Cola пристига в Пловдив на 1 декември и ще остане там цели два дни. Жителите и гостите на града ще се потопят в празнично настроение с различни активности на място. Пловдив е първата спирка от традиционното турне на впечатляващия камион – част от коледната кампания на Coca-Cola, която за втора година носи посланието „Един Дядо Коледа не стига“ и вдъхновява хората да споделят и предават доброто нататък.
В Пловдив Коледното градче ще посреща своите гости на 1 декември на площад „Централен“. Там жителите и гостите на града ще могат да се насладят на впечатляващ 3Д мапинг, който ще накара сградата на Пощата да „оживее“ с анимация на тема „Един Дядо Коледа не стига“. На 2 декември градчето ще се премести на бул. „Пещерско шосе“ 153A – Lidl. И в двата дни то ще е отворено за посетители от 15:00 до 21:00 часа.
В работилницата на градчето посетителите ще могат да създават собствени играчки и картички, които след това ще станат част от празничната украса на града. В Къщичката на Дядо Коледа ще имат възможност да се срещнат с Добрия старец и да запечатат този вълшебен миг с незабравима снимка. Гостите на събитията ще могат да се насладят и на Coca-Cola Адвент календар с 24 уникални предизвикателства, които ще носят на участниците награди и ще добавят щипка празнична магия във всеки град. В коледното градче ще има и фотокът за моментни снимки, който ще пренесе посетителите в сърцето на Лапландия. Специална елха пък ще допринесе за магичната атмосфера и ще бъде още едно място за празнични снимки.
В Коледното градче на Coca-Cola всеки ще може да подкрепи “Операция: Плюшено мече” и талантливите младежи от менторска програма „Скритите таланти на България“.
„Коледното турне на камиона на Coca-Cola се превърна в любима традиция, която събира семейства и местни общности, за да изживеят всички заедно магията на празниците. Продължавайки успеха от миналата година, искаме да бъдем двигател на това добротата да се споделя тази Коледа и да ангажираме общностите чрез незабравими събития на живо и партньорства с благотворителни организации. Коледният дух в този празничен сезон е навсякъде и със световно признатата телевизионна реклама на „Един Дядо Коледа не стига“, която е заснета в България.“, заяви Бошко Попесков, изпълнителен директор на „Кока-Кола България“.
След Пловдив Камионът на добрината на Coca-Cola ще отпътува към следващите си коледни дестинации: Стара Загора – 3 декември; Бургас – 4-6 декември; Варна – 7-9 декември; Плевен – 11-12 декември; Враца – 16 декември; Благоевград – 17 декември; Сандански – 18 декември и София – 19-22 декември.
Подробен график и точни локации на Коледните градчета на добрината ще бъдат обявени на www.coca-cola.bg.
Стремежът доброто да се разпространява и споделя с останалите е акцент в кампанията „Един Дядо Коледа не стига“, която за втора година вдъхновява и умножава добрината чрез редица активности в цялата страна. Заедно с „Екопак“ и сдружение „BG Бъди активен“ организаторите си поставят за цел събирането на бутилки и кенове, еквивалентни на броя раздадени по време на събитията. Гост на събитията ще бъде арт инсталацията „Шишеяд“, част от кампанията “Искам да съм полезен… Рециклирай ме!”, а събраното количество ще бъде предадено за рециклиране.
Тази Коледа Coca-Cola сбъдва още желания, подарява магични моменти и подготвя изненади в националната си кампания. Голямата награда е незабравимо пътешествие до дома на Дядо Коледа – Лапландия. Всеки може да участва, като сподели добрина през Coca-Cola App.
Повече информация за Компанията Кока-Кола:
Компанията Кока-Кола (The Coca-Cola Company, NYSE: KO) е водеща компания за безалкохолни напитки, чиито продукти се продават в над 200 държави. Мисията ѝ е да освежи света и да вдъхнови положителна промяна. В допълнение на иконичния бранд Coca-Cola, заедно с Fanta, Sprite и Schweppes, портфолиото ѝ включва някои от най-предпочитаните марки по целия свят: студени чайове, вода, сокове и нектари, кафе, спортни напитки, смутита, напитки от соя и много други. Компанията Кока-Кола непрестанно развива и трансформира своето портфолио, като намалява захарта в напитките и лансира на пазара иновативни продукти. Кока-Кола се стреми да оказва положително влияние върху живота на хората, общностите и планетата чрез възстановяване и опазване на водните ресурси, рециклиране на опаковки, устойчиви практики за снабдяване и намаляване на въглеродните емисии в цялата верига. Заедно с бутилиращите партньори Системата на Кока-Кола наема над 700 000 души, като по този начин помага за създаването на работни места по цял свят. В България Системата на Кока-Кола се състои от 5 компании и играе важна роля в националната икономика, осигурявайки работа на 3270 души. Нейното икономическо въздействие в България за 2023 г. се изразява в добавена стойност от близо един милиард лева по цялата верига на стойността. Всеки 1 лев, похарчен за напитки на Coca-Cola, води до 0,75 лв. приход за България, а икономическият принос възлиза на 0,5% от БВП на страната.
Научете повече на www.coca-colacompany.com и www.coca-cola.bg.
9,192 total views, 86 views today