Начало Архив Конкурси

Архив Конкурси

Обявяване на резултати от проведен конкурс за възлагане управлението на „Инсинератор Пловдив” ЕООД

Общински съвет – Пловдив на свое заседание прие Решение №88, взето с Протокол №5 от 14.03.2018 г., с което утвърждава г-н Дончо Митев Кацарев за управител на търговското дружество „Инсинератор Пловдив” ЕООД.

16.03.2018 г.

Протокол за класиране на кандидати за здравен медиатор по проект „Всички заедно: за по-добро образование и здраве“:

Общ резултат на кандидатите от проведения конкурс за длъжността „главен архитект“ на община Пловдив.
Общ резултат на кандидатите от проведения конкурс за длъжността „главен архитект“ на община Пловдив.

Протокол за допуснати и недопуснати кандидати по Проект „Приеми ме 2015″ :
Протокол за допуснати и недопуснати кандидати на първи етап

По проект „Всички заедно: за по-добро образование и здраве“
Обява за здравен медиатор по проект „Всички заедно: за по-добро образование и здраве“

Протокол за допуснати и недопуснати кандидати:
за длъжността: Главен архитект в административно звено: Община Пловдив

Протокол за допуснати и недопуснати кандидати:
за длъжността: Директор на ОИ „Старинен Пловдив“ – гр.Пловдив

Протокол за допуснати и недопуснати кандидати:
за длъжността: Главен архитект в административно звено: Община Пловдив

ОУ “Васил Левски”, гр. Пловдив обявява публично оповестен конкурс за отдаване под наем на имот – публична общинска собственост, представляващ ученически стол с площ от 420 кв.м. (четиристотин и двадесет квадратни метра), разположен на приземния етаж от сградата на ОУ „Васил Левски”, гр.Пловдив, ул.”Ралица” № 2, район „Източен”, с идентификатор на сградата № 56784.528.264.1, с предназначение на обекта: ученическо столово хранене.
Документи за участие могат да се закупят от 25.04.2017г. до 10.05.2017г. включително от деловодството на ОУ “Васил Левски”, гр. Пловдив, ул.”Ралица” № 2, ет.2, след заплащане на конкурсните книжа.
Цената на конкурсните книжа е 20 лв., вносими по следната сметка на ОУ “Васил Левски”, гр. Пловдив: IBAN:BG21 IORT 7375 3102 007700, BIC: IORTBGSF, в Търговска банка „Инвестбанк” АД, клон Пловдив.
Депозитната вноска е 200 лева, вносими по следната банкова сметка на ОУ “Васил Левски”, гр. Пловдив: IBAN: BG82 IORT 7375 3302 0077 01, BIC: IORTBGSF, в Търговска банка „Инвестбанк” АД, клон Пловдив.
Конкурсът ще се проведе на 11.05.2017г. от 12:00ч. в сградата на ОУ “Васил Левски”, с административен адрес гр.Пловдив, ул.”Ралица” № 2, в учителската стая, ет.2.
Телефон и лице за контакт: Иванка Синикчийска – ЗАС в ОУ „Васил Левски”, GSM 08888 14408.

Съгласно чл.98, ал.1 и ал.2 от НРПУРОИ Средно училище „Найден Геров”, обявява публично оповестен конкурс за отдаване под наем на следния обект, разположен в недвижим имот – публична общинска собственост, а именно: ПАВИЛИОН в Средно училище “Найден Геров” с площ от 10.50 кв.м., находящ се в гр. Пловдив, Район „Източен”, ул.”Кемера” № 27.

- Стойността на конкурсните книжа е 30 лв. с ДДС – невъзвращаеми. Конкурсната документация се заплаща в брой в касата на СУ “Н.Геров” и се получава от касата на СУ “Н.Геров”, ул. „Кемера” № 27, гр. Пловдив ет. 2 – централен корпус срещу документ за платената такса; Краен срок за закупуване на тръжна документация: до 16.00 часа на 11.05.2017 г. включително. Депозитната вноска за участие е в размер на 100 лв (сто лева) с ДДС, платими в брой в касата на СУ “Н.Геров”. Оглед на обекта – в рамките на работното време на училището – от 08.00 ч. до 16.30 ч. в работни дни, по предварителна заявка в СУ „Найден Геров” на телефон 032/632016. Начална цена на наема: по 4 лв. на кв.м. без ДДС ; Срок за отдаване под наем – 5 /пет/ години.

- Дата и място на провеждане на конкурса: 12.05.2017 г. от 11.00 ч., в сградата на СУ „Н. Геров” – кабинет –дирекция, ет.2, централен корпус, адрес: гр. Пловдив , ул. „Кемера” № 27; Срок за подаване на документи: до 16.30 часа на 11.05.2017 г. включително, в деловодството на СУ „Н. Геров”, ет.2, централен корпус, адрес: гр. Пловдив , ул. „Кемера” № 27. За информация – телефон и лице за контакт: Веселина Атанасова – заместник – директор „АСД” на СУ „Н. Геров”, тел. 032/632016.

СУ “Свети Константин-Кирил Философ”, гр. Пловдив обявява публично оповестен конкурс за отдаване под наем на имот – публична общинска собственост, представляващ павилион за продажба на закуски с площ от 15,00 кв.м. (петнадесет квадратни метра), разположен двора на СУ „Свети Константин-Кирил Философ”, гр.Пловдив, район „Южен”, ул.”Чорлу” № 14, с предназначение на обекта: павилион за продажба на закуски.
Документи за участие могат да се закупят от 21.03.2017г. до 04.04.2017г. включително от деловодството на СУ „Свети Константин-Кирил Философ”, гр.Пловдив, ул.”Георги Кондолов” № 44А, ет.2, след заплащане на конкурсните книжа.
Цената на конкурсните книжа е 20 лв.
Депозитната вноска е 100 лева, вносими по следната банкова сметка на СУ “ Свети Константин-Кирил Философ”, гр.Пловдив, а именно:
IBAN: BG 56 IORT 73753102006100,
BIC: IORTBGSF в „Инвестбанк” АД.
Конкурсът ще се проведе на 05.04.2017г. от 14:00ч. в сградата на СУ “ Свети Константин-Кирил Философ”, с административен адрес гр.Пловдив, ул.”Георги Кондолов” № 44А, в методическия кабинет, ет.1.
Телефон и лице за контакт: Стефка Тупарова – домакин, тел. 032 692519, 0889400060.

Обява за позиция Главен архитект на Община Пловдив






520 total views, no views today

Страница 2 от 3412345...102030...Последна »